Dacă acum puțin timp vă spuneam cum închiriați o bicicletă I’Velo Urban, probabil vă întrebați cum returnați o bicicletă după ce ați pedalat.

Este un proces foarte simplu care nu necesită foarte mult timp. Odată ajunși la stație, găsiți un stâlp liber semnalizat cu lumina verde și mergeți cu bicicleta în fața acestuia. Poziționați bicicleta în stâlpul ales și asigurați-vă că aceasta a fost fixată corect.

Astfel, bicicleta va fi blocată automat, iar sesiunea de închiriere este încheiată. Pentru a vă asigura că nu ați depășit timpul inclus în abonament, vă puteți loga la panoul principal pentru a verifica situația contului vostru. Dacă aveți o restanță de plătit, aceasta trebuie achitată înainte de următoarea închiriere.

Este foarte simplu să pedalați cu I’Velo Urban. Totuși, dacă aveți probleme cu returnarea sau andocarea bicicletei, colegii noștri de la call center vă pot ajuta în soluționarea problemei. Numărul de telefon pentru a lua legătura cu ei este: 021 327 57 78.

Spor la pedalat!

Abonează-te la newsletter și primești informații despre pachete, reduceri, sfaturi, noutăți și evenimentele pe care le organizăm în cadrul proiectelor noastre de biciclete.

I'Velo » Icon „Newsletter”

[yikes-mailchimp form=”1″]