FAQ

Bicicletele și trotinetele I’Velo se închiriază în baza unui abonament/serviciu valid cu aplicația I’Velo.

Descarcă aplicația I’Velo și ai două opțiuni pentru a te înregistra:

  1. Cu numărul de telefon Orange

Simplu și rapid: doar prin furnizarea numărului de telefon Orange, abonament persoană fizică și introducerea unui sms de verificare. Aprobarea o primești instant și te poți bucura de plimbare cu bicicletele sau trotinetele noastre.

  1. Dacă nu ești abonat Orange, îți poți crea un cont nou sau te autentifici cu profilul de Facebook;
  • Faci o poză buletinului tău;
  • Faci un selfie cu buletinul;
  • Aștepți validarea din partea operatorului I’Velo.
  • După ce vei fi notificat pentru activarea contului, va trebui să introduci cardul bancar, să cumperi un abonament/serviciu.

După acest pas scanezi codul QR, bicicleta/trotineta va fi eliberată din dock și poți porni la plimbare.

După ce contul tău a fost aprobat:

  • Dacă te afli la un centru I’Velo Relax scanezi codul de bare de pe bicicletă, iei bicicleta și confirmi închirierea cu operatorul I’Velo.

Dacă te afli la o stație I’Velo Urban scanezi codul QR de pe bicicletă/trotinetă sau de pe stație, bicicleta/trotineta este deblocată, o extragi din rastel și te bucuri de plimbare.

Da, îți poți crea un cont nou sau te autentifici cu profilul de Facebook;

  • Faci o poză buletinului tău;
  • Faci un selfie cu buletinul;
  • Aștepți validarea din partea operatorului I’Velo.
  • După ce vei fi notificat pentru activarea contului, va trebui să introduci cardul bancar, să cumperi un abonament/serviciu.

După acest pas scanezi codul QR, bicicleta/trotineta va fi eliberată din dock și poți porni la plimbare.

În medie durează 10-15 minute, în funcție de numărul de cereri primite. Ține minte, în intervalul 22:00 – 10:00 nu se fac validări. 

Poți să-ți iei un abonament direct din aplicația mobilă I’Velo sau de la oricare dintre centrele I’Velo Relax (Parcul Herastrau, Parcul Tineretului, Parcul IOR).

Cursele pot fi prelungite oricând pe perioada celor două ore prin apăsarea butonul Extra Time, de pe ecranul principal. În mod normal, o închirie durează 120 de minute. Acum însă, dacă ai nevoie de mai mult timp trebuie doar să scanezi codul de pe bicicletă și primești încă 120 de minute. Și asta fără costuri suplimentare. 

Da, cu I’Velo app poți închiria și o bicicletă Relax. 

ONE Pass este valabil doar pentru a închiria o bicicletă.

ONE Pass este disponibil doar în aplicația I’Velo.

Trotinetele pot fi închiriate doar cu aplicația I’Velo.

Nu, poți închiria o singură bicicletă/trotinetă.

Folosește FORCE STOP din aplicația I’Velo: te asiguri că bicicleta este blocată în dock, scanezi codul QR al dockului unde ai lăsat bicicleta și cursa se închide.

Bicicletele I’Velo se returnează din locul de unde le-ai luat:

  • Dacă ai luat o bicicletă dintr-o stație automatizată o poți returna în oricare altă stație automatizată.
  • Dacă ai luat o bicicletă de la un centru I’Velo Relax o poți returna la un centru I’Velo Relax.

Bicicletele din stațiile automatizate nu se returnează la centrele I’Velo și invers.

Trotinetele I’Velo se returnează din locul de unde le-ai luat:

  • Dacă ai luat o trotinetă dintr-o stație automatizată o poți returna în oricare altă stație automatizată.
  • Dacă ai luat o trotinetă de la un centru I’Velo Relax o poți returna la un centru I’Velo Relax.

Trotinetele din stațiile automatizate nu se returnează la centrele I’Velo și invers.

Momentan serviciul de înregistrare pe baza actului de identitate este disponibil pentru cetățenii români care au CNP.

Costul suplimentar se aplică din primul minut după depășirea celor două ore incluse în abonament.

După ce ai returnat bicicleta/trotineta costul suplimentar va fi automat retras de pe card.

Blochează bicicleta/trotineta într-un stâlp disponibil, loghează-te la stâlpul principal și solicită inlocuirea acesteia cu o altă bicicletă.

Timpul permis pentru înlocuirea unei biciclete/trotinete defecte, din momentul preluării acesteia este de până în 5 minute, acestea nefiind contorizate.

Defecțiunea unei biciclete/trotinete se raportează prin aplicația I’Velo, la stâlpul principal sau la Call Center +4021 327 57 78.

Încearcă să ajungi la cea mai apropiată stație I’Velo Urban/centru I’Velo Relax sau sună la Call Center +4021 327 57 78. 

 

Abonează-te la newsletter și primești informații despre pachete, reduceri, sfaturi, noutăți și evenimentele pe care le organizăm în cadrul proiectelor noastre de biciclete.

I'Velo » Icon „Newsletter”